Language: [ モバイル Version]
歓迎: ゲストさん      ログイン   |   登録

 

(The song is by DMX reported by Cassisa. This maybe a Remix version. )

[DMX]
Uh, uh, uh, uh

[Chorus]
Bring it! What?
We right here
We're not goin anywhere
We right here
This is ours and we don't share
We right here
Bring your crew cuz we don't care
We right here
Uh, uh, uh

[Verse 1]
One mo' time,
I gots to hit the streets off, make the streets talk
Let 'em know it ain't a sweet walk
This gone be
The only joint made this year that'll knock 'til 2003
And y'all gone see
That the hottest nigga out there, was, is, and will be me
Just like that
I can go away for a minute, do some other shit, but bounce right back
And when it's on
I'm comin strapped, with some shit that'll spit from dusk 'til dawn
And when you gone
Ain't no comin back in the morning, like that shit was a dream
Nigga you gone
That's for real
Creep niggas like a seal, totin steel, stick a nigga make him squeal
Oh my God
Those can't be the last words of ya man, damn ya man was so hard
Come on!

[Chorus]

[Verse 2]
Here we go again
How many million did my last one sell? Fuck it, I'm goin for ten
It's never gone stop
And ever fuckin time I hit you, it's goin straight to the
top of the charts
The champion
I'm a thoroughbred, my blood is strong, and I scratch 'til you done
Cross the line
And ain't no more scratches after that, straight up, niggas is dyin
Yo, what the fuck
Is you cats doin runnin around like this, like you won't get stuck
Yo, that's my word
I stay givin it to niggas, and I stay not really being heard
But, y'all gone see
That the same things thou done to them, will be done to thee
And then you'll know
That sometimes though you come thru the front,
you leavin out the backdo'
Come on!

[Chorus]

[Verse 3]
Bring the noise
And you better come with niggas you don't give a fuck about,
Cuz you gone lose your boys
Cuz we don't play
And the silencer will silence any cocksucker with somethin to say
Dog for life
Whether I'm on or off the leash I bite, streets are my life
Click click boom [gunshot]
Another life taken too soon, another mother had a funeral
Still waters run deep
And the pain is forever alive inside, makes it hard to sleep
But I keep goin, goin
Shit I'm always careful when I walk, I'm always seein, knowin
The dog gone live
Stay walkin the wire, over the fire, when I can I give
The dog is good
And how it's stayin dog gone fuck with the hood
The dog fuck with the wood

[Chorus 2x]

[DMX]
We right here
Uh, uh, uh

[Repeat until fade]

歌詞の間違いがありましたら教えていただけますか?ご協力ありがとうございます。訂正歌詞




すべてを表示Skilletの歌詞

        スキレット 歌詞

固定リンク: Skillet - We Right Here 歌詞


Skilletのファン

  » ファンクラブに参加したい場合、ログインが必要なのです。


131.107.*.*

AAAAAAAA

131.107.*.*

AAAAAAAA

125.204.*.*

 

126.214.*.*

savior と monster 最高

180.144.*.*

かっこいい  

58.188.*.*

 

118.104.*.*

  めっちゃ良い歌(o^^o)

126.208.*.*

どすけべまんこが好きです!

126.210.*.*

Lucyが好きです!

175.108.*.*

Monsterが好きです!

一言ボックス


名前: , ログイン ログインして、発言しよう、もっと友達を作りましょう

このアーティスト、この曲が好きですか?

  一言ボックス:

Skillet - We Right Here 歌詞

洋楽歌詞検索

  アーティスト/曲名/歌詞:
By Google
        

Skillet We Right Here PV 動画

読み込んでいます......


Free iOS Games: 99.99% - 66 Balls - 2481 - Gears Gears    Android Games: 99.99% - 66 Balls - 2481

お問い合わせ     Terms 歌詞 Lyrics are added by music fans, visitors and tracked from internet. If you like these lyrics and songs, please buy the CDs to support artists. If you like us, please add to your bookmark. Thank You!