Language: [ モバイル Version]
歓迎: ゲストさん      ログイン   |   登録

 

I'm a woman, lord knows it's hard
I need a real man to give me what I need
Sweet attention, love and tenderness
When it's real it's unconditional, I'm telling y'all

[Chorus:]

Cause a man, just ain't a man,
If he aint' man enough
To love you when you're right,
Love you when you're wrong
Love you when you're weak,
Love you when you're strong
Take you higher
When the world got you feelin low.
He's given you his last, cuz he's thinking of you first
Given comfort when you're thinking that you're hurt
That's what's done when you really love someone
I'm telling y'all, I'm telling y'all.
Cause you're a real man and lord knows it's hard
Sometimes you just need a woman's touch
Sweet affection, love and support
When it's real, it's unconditional, I'm telling y'all

[Chorus:]

Oh cause a woman ain't a woman if she ain't woman enough
To love you when you're right
Love you when you're wrong
Love you when you're weak,
Love you when you're strong
Take you higher
When the world got you feelin low.
She's giving you her best, even when you're at your worst
Givin comfort, when she's thinking that you're hurt
That's what's done, when you really love someone
I'm telling y'all
Whooo
Whooo
Whooo
Whooo
Whooo
Whooo
Sometimes you gonna argue
Sometimes you gonna fight
Sometimes it's gonna feel like it will never be right
But something so strong, keeps you holdin on
It don't make sense, but it make a good song
Cause a man, just ain't a man,
If he ain't man enough
To love you when you're right,
Love you when you're wrong
Love you when you're weak,
Love you when you're strong
Take you higher
When the world got you feelin low
He's given you his last, cuz he's thinking of you first
Given comfort when you're thinking that you're hurt
That's what's done when you really love someone
I'm telling y'all, I'm telling y'all, I'm telling y'all
That a woman ain't a woman if she ain't woman enough
To love you when you're right
Love you when you're wrong
Love you when you're weak,
Love you when you're strong
Take you higher and higher
When the world got you feelin low.
She's giving you her best, even when you're at your worst
Givin comfort, when she's thinking that you're hurt
That's what's done, when you really love someone
I'm telling y'all
I'm telling y'all
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah
Hmm hmm yeah [and fade out]

歌詞の間違いがありましたら教えていただけますか?ご協力ありがとうございます。訂正歌詞




すべてを表示Alicia Keysの歌詞

        アリシア·キーズ 歌詞

固定リンク: Alicia Keys - When You Really Love Someone 歌詞


Alicia Keysのファン

  » ファンクラブに参加したい場合、ログインが必要なのです。


elmdxhvh0s

W Polsce nie ma obowi¹zku prawnego wymzusaj¹cego na producentach certyfikacjê wyposa¿enia placów zabaw na adekwatnoœæ z normami. Wy³¹cznie szko³y a placówki podlegaj¹ce Ministerstwu Edukacji a Nauki maj¹ obowi¹zek kupiæ produkty posiadaj¹ce certyfikat.

118.151.*.*

john denver

121.102.*.*

 

180.198.*.*

Lirycs is pretty silly.

ブリジット

 

219.123.*.*

katy perry

27.142.*.*

 

1.122.*.*

when you're gone

119.242.*.*

empire state of mind

182.250.*.*

スーパーウーマン

一言ボックス


名前: , ログイン ログインして、発言しよう、もっと友達を作りましょう

このアーティスト、この曲が好きですか?

  一言ボックス:

Alicia Keys - When You Really Love Someone 歌詞

洋楽歌詞検索

  アーティスト/曲名/歌詞:
By Google
        

Alicia Keys When You Really Love Someone PV 動画

読み込んでいます......



お問い合わせ     Terms 歌詞 Lyrics are added by music fans, visitors and tracked from internet. If you like these lyrics and songs, please buy the CDs to support artists. If you like us, please add to your bookmark. Thank You!